2011-02-14 | 21:26:25

Alla hjärtans dag

Vi får inte ha skola på alla hjärtans dag för att ingen ska känna sig ensam de dagen eller nåt, haha? Så vi hade idrottsdag och vi hade friidrott. Efter det drog jag till Rice och käka sushi med mark, micha, carro, marcus, noah, daniel och simon. Det va skitnice och trevligt! Och vet ni vad, jag tror jag börjar gilla sushi lite. wii (marks ord) HAHA! Men ialfall, jag har alltid velat gilla det. Vet inte varför... men dt ser ganska gott ut...?

Sen var jag iallfall tvungen att dra för jag skulle hem och byta om och så innan vi skulle ha konfaträff. Det va väl helt okej. Sen när jag kom hem hade mamma köpt en liten brownie som va som ett hjärtaoch såna här gelehjärtan till mig. Awwii :') Hoppas ni får en bra dag med dom ni älskar! Puss :)


Kolla bilden, såå söt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: