2011-02-19 | 13:44:00

Önskelista

Omen vecka är det sportlov. För er som inte vet så har vi ett hus i sälen så vi åker dit som vanligt. Men iår ska micha med, wiiihoo! Och för er som inte vet det här heller så fyller jag 15 då, jag fyller alltid år på sportlovet. Jag har aldrig i hela mitt liv fyllt år på en skoldag.. Tråkigt men ändå kul ;) Men jag måste börja tänka på vad jag önskar mig, det är ju bara en vecka kvar!! Så jag har försökt fixa en liten önskelista. heheh

* Pengar, kanske 1500. Behövs alltid! Sen ska jag ju spara till USA också ;)

* Mineralpuder

* Skidjacka och skidglasögon

* Parfym Pink sugar

* Iphoneskal (?)

* Svarta kilklacksskor
(Måste bara hitta några bra först... haha)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: