2011-02-12 | 11:46:12

Saturday

Har inte bloggat på evigheter, söörryyy!

Har iallfall haft fullt up hela veckan. Igår var jag och micha och solade, sen drog vi och köpte lite gott. Hehe (tjocksar som vi är) Det blev varsin milkshake och en choklad. Och idag skulle vi trän för att träna bort allt godis vi har ätit den här veckan men nu orkar inte hon -.- Och jag vill inte gå ensam. Asså jag vill ju träna, men jag har aldrig gått ensam förut och det känns lite halvt patetiskt? Eller va tycker ni, ska jag pallra mig iväg och köra ett pass? Åh jag vet inte, vi får väl se helt enkelt ;) Vi hörs senare, puuuss! Lite bilder från mobilen.


Micha köpte jordgubb och jag köpte choklad, min va såå mycket godare ;)

solariumet :P haha
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: