2011-02-02 | 19:08:40

Svar på tal

Anonym om My friends - Ben and Jerry:

asså shiieet det låter som du har anporexia, va int töntig du är skitsmal liksom...!!!

Svar: Jag anorexia? HELL NO! Jag fattar om du kanske uppfattade det lite så men jag ä verkligen raka motsatsen. Jag äter alltid precis vad jag vill, skiter i och tränar om jag inte orkar. De är liksom Clara style... Men jag tycker ändå inte om min kropp. fast jag vill bli smalare orkar jag inte bry mig, jag äter iallfall. Men man måste väl njyta lite av livet? Ochbara för att jag ska bevisa att jag inte har några som helst anorexiavarningar ska jag ta och göra mig en stor fet skål med popcorn. Yuummii! ;)
2 Kommentarer
Rebecca:

You go girl!! Du är skitsmal så tänk inte på det :) jättesöt blogg!

2011-02-02 | 19:10:47
URL: http://rebeccaemelies.bogg.se
Anonym:

hahaha skön du e

2011-02-12 | 14:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: