2011-02-16 | 22:24:25

Too much

Jag förstår inte lärarna som ALLTID ska pressa in alla prov och stora inlämningsuppgifter innan lovet. Förra veckan hade vi svenskaprov på litteraturhistoria. Idag var det matteprov, imorrn blir det NOprov. Kemi, mitt bästa ämne. Not. Sen har vi också världens engelska uppsats om slavarna i USA. Och sen nästa vecka spanskaprov och SO. Asså Hur fan pallar man? Jag har sån otroligt stor lust att bara gå och lägga mig och sova och aldrig vakna upp igen. Jag blir så otroligt trött och irreterad att jag får lust att slita av mig håret och gå ut och lägga mig i snön och frysa ihjäl. ÅH, jag vet inte vad ja ska göra längre... Jag tror att jag är inne i en period när jag är rikitgt skoltrött. Jag hatar att plugga, det är så svårt ör mig att sätta mig och göra den där läxan när jag vet att det finns så mycket annat jag kan göra som är tusen gånger roligare.

Förlåt för det här inlägget, men jag behövde skriva av mig. Har suttit och kämpat med den där NO:n hela dagen. Suuuck -.-

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: